maklarmorsan.blogg.se

Blogg om livet som fastighetsmäklare, trebarnsmamma och som Anniqa med allt vad det innebär!

Magisk måndag igen

Publicerad 2015-08-03 11:56:00 i Mäklarmorsans blandade,

Måndag. Solen skiner. Sitter utanför mitt hus och njuter. Lillskruttan tar sin dagliga förmiddagslur i vagnen.
 
Sambon har börjat jobba efter tre veckors "ledighet". Under hans ledighet har vi fått nya tapeter i köket och rivit tvättstugan. Nu väntar vi på golvet in dit så det roliga med inredningen kan börja sen. Golvet ska komma den här veckan. Kommer bli bra! 
Själv är jag mitt emellan två jobb just nu. Det enda som händer jobbmässigt denna vecka är att svävarvillkoren för två tidigare försäljningar blir uppfyllda imorgon och handpenningar kan betalas ut. Var på en värdering förra veckan också, men det är klart. Så det är bara att njuta av solen så länge den nu behagar vara framme innan nästa försäljning drar igång! 
 
Alla sex barnen är hemma också denna veckan så jag vet ju vad jag har att göra mellan solpauserna! Full fart! 
 
Satt nyss i telefon när jag kände något kallt och blött på min arm. En liten senapsgul sträng hade landat på min arm! En fågelskit! Tack och lov verkar det varit en liten liten fågel som släppte den. Kompisen i telefon sa att det betyder tur så jag lyssnar på henne och ser det positivt! Väntar med spänning vad denna magiska måndag ska föra med sig! Jag har en bra känsla iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela