maklarmorsan.blogg.se

Blogg om livet som fastighetsmäklare, trebarnsmamma och som Anniqa med allt vad det innebär!

Som ett barn på julafton

Publicerad 2015-08-06 22:51:26 i Mäklarmorsans blandade,

Imorgon är en mycket speciell dag! Imorgon ska jag och två av bonusdöttrarna uppleva deras (och min) födelsedagspresent från mig! Vi ska rida på Islandshästar. Hi hi. Jag längtar faktiskt minst lika mycket som de gör och lite till tror jag. Känns lite som dagen innan julafton.🎅 Har ju inte ridit sedan jag var 19! Och det är ju faktiskt...några år sedan. Kläderna provade, barnvakt bokad och allt förberett. Imorgon kl 10.00 smäller det. 🏇 Ska bli så kul att se hur det känns att rida igen efter så många år. Tjejerna tycker med det ska bli kul att se mig rida och det förstår jag. Jag kommer säkert se jätterolig ut i deras ögon då de inte är vana att se mig rida. De tycker nog det är halva nöjet att jag är med och rider också och det var ju tanken med presenten också att få göra något tillsammans. Bildbevis hur det gick kommer så småningom! 😃😃😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela