maklarmorsan.blogg.se

Blogg om livet som fastighetsmäklare, trebarnsmamma och som Anniqa med allt vad det innebär!

Sol, Hemnet och däckbyte

Publicerad 2015-06-09 21:51:33 i Mäklarmorsans blandade,

Den här dagen har spenderats mestadels på hemmaplan, även om det varit en del jobb. Har lagt ut ett kanonfint hus till salu. Välplanerat hus, fint läge och mysigt område. Vad mer kan man begära? Nu hoppas vi på många köpsugna familjer till helgens visning! Ett mysterium är dock hur två bilder lyckats snirkla in sig under länken planritning och verkar helt omöjliga att få bort därifrån. Ganska ofta önskar jag att jag vore IT-proffs, men tyvärr har jag aldrig blivit det. 
Jag har heller aldrig blivit bilmekaniker, men tack vare en hjälpsam syster som är minst lika envis som jag, dock snäppet mer händig med "karla-sysslor" än vad jag är, har min bil nu äntligen fått sommarskorna på. Lionora var självklart med också. Bultarna satt åt och det krävdes hela min (och Lionoras) kroppstyngd på fälgkorset och syrrans handkraft för att rubba bultarna. Men vi lyckades galant! Tack Carina du är guld värd! Tjejer kan! Vi tog oss en välförtjänt vilopaus i solen sen och fick sällskap av Lovina, Evve och en kompis som lekte runt på gräsmattan i det fina vädret.
Dagen avslutades överraskande med att äldsta bonusdottern ville vara med och laga kvällsmaten då hon var sugen på lax. Det är sällsynt så det var riktigt kul att ha sällskap av henne i köket! 
Hoppas att morgondagen bjuder på lika många solglimtar som idag! 🌞 En promenad med trevligt sällskap står på schemat iallafall. 🚶

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela